החבר החדש שלי


אני ישנה איתו רק יממה

היחסים זו אהבה שנאה כזאת

והכרתי אותו לילדים וקראנו לו סליפי

וצחקנו על זה שעם המסכה של הCPAP אני נראית כמו חייזר

והרצנו בעבודה בדיחות על סקס קינקי עם מסכה

ואיך כדאי מין אוראלי כי זה מנפח

וגיליתי שאם אני רוצה לדבר ברור, כדאי להוריד את המסכה וגם זה מצחיק


והמצחיק הוא שקמתי למחרת בשש בבוקר יקיצה טבעית

בלי שלשול דמעות עצבים בחילה כאב ראש

פשוט קמתי, כמו שאנשים קמים משינה.

וזה היה קצת מבהיל, כי שכחתי כבר איך זה מרגיש

לקום לא עייפה

ורק עם סימן קטן של מסכה על הלחי, כמו קמט של ציפית

ואני ערה כבר מעל 3 שעות  ועדיין לא התעייפתי

ואתמול רוני שאלה אותי, אם כל החיים אני אישן ככה

ועניתי שאני מקווה מאוד עם הזמן המצב ישתפר ואני לא אצטרך

ועצרתי דמעה

ועוד לא שאלתי את הבעל, איך זה מרגיש לישון ליד חייזר

והמכשיר עדיין מרגיש כמו זר

על שרפרף ליד המיטה בלי מקום קבוע

ונדמה שהוא כאן כדי להישאר ומגיעה לו שידה חמודה עם מגירה

שיסתתר בה עד בוא הלילה


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אושר קשה

לגו

מה שנכתב בשביעי לפברואר