עניין של זמן

 

אז נשארו עוד ימים ספורים עד ליום לא הולדת ארבע לאושרי

עברו יומיים מאז קברנו את ריז'יק, והכאב כבר פחות חד

מחר בערב אני כבר אדע אם קיבלתי מחזור או צריך לעשות פיפי על מקלון

ושוב הראש עושה לו איזושהי ספירת מלאי

כמה שנים הפרש יוצא בין רוני לילד הבא?

איזו משמעות נסתרת יש לו להפרש הזה?

והנה אני יודעת - אם אני לא בהריון כרגע, אז הם לעולם לא ילכו בו זמנית לאותו בית ספר. רוני כמעט בת שש, וזו אחת ההשלכות. אוף די כבר, פרט קטן שולי ומציק שלא עוזב אותי בשקט!

והנה, במפתיע הגיעה לי עוד השלכה - רוני מרגישה שהיא גדולה מדי לשירי ערש. הנה נגוזה לה הפנטזיה של לשיר לה ולשיר לבטן בו זמנית כל ערב. מה גם שבאופן כללי אני מאוד מחוברת לרגעים האלה לפני השינה בהם אני שרה לה. וחבל לי להפסיק. אבל יש גם את זה.

ואז אני חושבת לי איזה סמלי זה יהיה לגלות על הריון בדיוק לקראת יום הלא הולדת. טוב נו, חיפוש סמליות זה בכלאאאאאללל מעצבן. מה בדיוק עובר עלי? אולי אני הורמונלית? יש לי סיבה להיות הורמונלית???!! !!!! לשמוח? לחכות למחזור? מה אני עושה?!

מרגישה כמו אוגר בתוך גלגל בתוך כלוב עם נסורת (וטיפל'ה חרא) עם כל המחשבות המעצבנות האלו. חושבת ובו זמנית צופה בעצמי מהצד, כמו מדען שצופה באוגר ורושם לו הערות בתוך קלסר - "הנבדק מס 16 מגלה סימני מצוקה ודיסאוריינטציה כללית לאחר סיבוב מהיר בגלגל"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אושר קשה

לגו

מה שנכתב בשביעי לפברואר