אז סיכום שנה


 <p>אז היה נוביי גוד. והוא היה טוב. וסיכום השנה שלי יוצא חיובי השנה.

אז מה היה השנה?

היה הטיפול, שעדיין ישנו ועומד להגמר בקרוב.

היה דכאון שהשנה נגמר

יש את רוני שאני לא מסתמכת עליה כדי לחייך. שאני סתם מחייכת אליה. וההבדל הוא עצום

יש בעל אחד שאני לומדת להסתדר עם המגבלות שלו. זוגיות שנעה בין להגביר דרישות לבין להנמיך ציפיות.

יש הריון אחד שלא הגיע, ושהחלטתי שוב בהחלטה מושכלת לשים אותו בצד.

יש ימים שאני קמה בבוקר מרוצה מהחיים ואוהבת את עצמי.

יש אהבה ששווה את המאמץ. ששוה לחפש אותה מתחת לערימות הכביסה והכעס.

ויש, בעיקר יש השלמה (בטח זמנית, נו, אבל אני נהנית מההפוגה) עם ההמתנה להריון הבא. השלמה שמבטלת את גלגל המחזור (בחלקו).

 בעוד שלושה שבועות יום לא הולדת לאושרי. וגם לל', הבת של חברי הטובים. כבר יש הזמנה להפעלה, ועוגה, והיום עומד להיות עמוס בפעילות שמחה שוב. תזכירו לי מה נשתנה מהשנה שעברה?


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אושר קשה

לגו

מה שנכתב בשביעי לפברואר