צרוף מקרים או ראיית הנולד

 

מממממממ ממה אני אתחיל להסביר את הפוסט הזה?

 לפני שש שנים התחלתי פרוייקט של קעקוע גדול. חלק גדול מהקעקוע זה עץ פריחת דובדבן, שאני ייעדתי אותו כקישוט סביב  החלק היותר משמעותי של הקעקוע בעיניי, הירוגליפים יפניים שאומרים דברים בעלי משמעות לגביי. לפני שסיימתי את הפרוייקט נכנסתי להריון עם רוני, ואז עם אושרי, וכך נשאר לו חלק לא גמור עד היום.

 ולפני כמה ימים דיברתי עם מישהי שאף היא עשתה קעקוע של פריחת דובדבן, והיא סיפרה לי מה הוא מסמל -

 אז קודם כל הוא מסמל יופי, זה ידעתי

בנוסף הוא מסמל שהחיים הם בני חלוף בגלל שעונת הפריחה היא מאוד קצרה. המממממ.

 ודבר אחרון - אם מקעקעים עץ דובדבן עם פרחים נושרים זה מסמל אובדן של אדם קרוב.....

 החלק ההזוי הוא שבקעקוע שלי יש צרור גדול של פרחים שנשרו מהעץ.

ומאז אני אוכלת את עצמי עם צרוף המקרים הזה - איך יצא שקעקעתי פרחים נושרים מראש, בלי לדעת? אולי עצם זה שקעקעתי מראש פרחים נושרים שינה לי את הגורל (לא באמת מאמינה בגורל, אבל עובדה שהמחשבה הזו תקועה לי בראש)?

 שונאת צרופי מקרים!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אושר קשה

לגו

מה שנכתב בשביעי לפברואר