שיר ערש


https://youtu.be/-YSDpWqgC6w

זה שיר הערש שאני שרה לרוני. כבר מעל שלוש שנים, יום יום.

זה השיר שאני מרדימה איתו תינוקות זרים.

זה השיר ששרתי לאושרי בבטן יחד עם רוני, יום יום. ולפעמים שרתי לו בבטן לבד.

זה השיר ששרתי לו על הקבר, לפני שהלכתי הביתה. כשביקרתי אצלו לראשונה.

זה השיר שכל כך הכאיב לי כל לילה לאחר הלידה, כשהשכבתי את רוני לישון. השיר ששרתי בחושך, עם הגב אליה, יד אחת מחזיקה בידה הקטנה, והיד השניה מנגבת דמעות. מייחלת שהיום הקול שלי לא יישבר בבכי, ואני אצליח לשיר אותו עד הסוף, עוד פעמיים, כפי שהבטחתי לה.

זה השיר שכבר לא מכאיב לי כמו פעם, שלפעמים זורם מפי ללא כל מחשבה, בעוד שאני סוקרת בראש את המלאי במקרר או משהו פרוזאי אחר. ורק לפעמים עולים בי הזכרונות על איך זה היה, כשפעם שרתי לשניים. ובוודאי, בוודאי שאני כבר לא בוכה.

ולפעמים בזמן השיר אני מסוגלת להתרכז רק ברוני, שולחת לה בחושך דרך גלי קולי את גלי האהבה שלי. אלו הרגעים שאני הכי אוהבת.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אושר קשה

לגו

מה שנכתב בשביעי לפברואר