מאמא אושרי

 מאמא רוני. זה כל כך ברור ובולט לעין. לו רק היה ברור באותה מידה שאני גם מאמא אושרי. אם רק ניתן היה לראות מהצד איך האהבה אליו מלווה אותי בכל אשר אלך, כל מה שאעשה. ואיך כל נשימה כואבת, כל יום מחדש, שאני לא חולקת איתו את החמצן הזה בדמי, כל נגיסה כואבת שאני לא מזינה אותו בגופי, כל מילה מהדהדת בבטן הריקה במקום שישמע... והכאב גודש את חזי במקום החלב שנעלם כמוהו, והזרועות צונחות מכובד משקלו הכל כך מוחשי.

 אושרי. זה כל כך מתחבר -

 איבדתי את אושרי,

 קברתי את אושרי,

 אושרי נעלם כלא היה מעולם,

 האם לא אהיה מאושרת יותר?

 האם ניפגש כאשר אקבר?

 אולי יום אחד אני אתעורר

 אולי יום אחד הסיוט יגמר

 לא חדר של רוני - חדר ילדים!

 לא טוב לגדל ילדים יחידים...

 ואושרי יעיר אותי מהשינה

 אך מי זה יביא לי כזאת מתנה?

 אושרי. זה כל כך מתחבר -

איבדתי את אושרי,

 קברתי את אושרי,

 אושרי נעלם כלא היה מעולם,

 האם לא אהיה מאושרת יותר?

 קראנו לו אושרי. אושרי בן דוד, אם לדייק, זהו שמו בעיני. זה שם שהתלבטנו עליו המון במהלך ההריון, ובסוף ויתרנו עליו כי אנחנו בכל זאת רוסים וזה שם כל כך... לא אשכנזי? איך מגדירים את זה politically correct? וגם כי במקרה נכנסתי ל YNET פלילים וראיתי 3 כתבות בהן השם מככב בעמוד הראשון, אפילו בלי לדפדף. ואחרי הלידה כבר לא היתה לזה שום משמעות. אף אחד כבר לא יראה את אושרי מדבר רוסית, ויתפלא. נשאר רק השם, שאומר בדיוק את מה שהוא - אושרי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אושר קשה

לגו

מה שנכתב בשביעי לפברואר